Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Fick just ett hemligt mail med planerna på utbyggnationen av Swedbank Arena.

www.hockeysnack.com/medlem/Frisco/filarkiv.php?showfile=sba.jpg