Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
knaskamilla: Från och med tisdag är det bara alkohol av det man får köpa i Arenan man inte får dricka på läktaren. Och Poffa får sluka i sig sina nyttiga korvar inne i puben om han vill.