Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
65selander: LA? Ludvika? Eller menar du Gavlerinken före Djurgårdsmatchen? Hälsa Westerlind. I Arenan nere på Framnäsudden är kisoken i alla fall öppen imorgon så man får sig en kopp Gev... kaffe.