Sv: Slutet för Foppa?
mok: Jag lider något fruktansvärt med karln. Sen kan jag inte låta bli att känna en enorm oro över att inte få se han i Modo igen, han har ju mer eller mindre uttalat på slutet att han vill göra ett nytt försök att spela hem guldet till Ö-vik, men det känns lååångt borta nu.