Sv: ZZZ-tråd

Snart är det Flyers - Kanadickerna på TV. Det kan man sova till, tror jag. Oavsett vilket så såg jag en hyffsad film i kväll, synd att jag missade sista timmen av den. Men smörgåsarna var goda och MODO vann.

ZzzZZzz ZzZzzZZz