Sv: ZZZ-tråd

Med ett leende ska jag nu sova fram till 05.30. Sedan blir det åka av igen. Tröttsamt, men i morgon kväll ska jag slappna av och göra så lite som möjligt. Kanske man ska åka förbi ett bolag och köpa lite alkoholhaltiga drycker som man kan inmundiga i morgon kväll på hotellet.

ZzzZZZzzZ ZzZZzZzZZ