Sv: ZZZ-tråd

Frisco: Tråkigt att du inte kommer och ser hockeyn hos mig. Jaja, skulle du ändra dig så är du välkommen till mig här uppe på Gräddhyllan.

ZzzZZzZZ zZZzZZZZz