Sv: ZZZ-tråd

Mot sängen, med ett leende på läpparna. MODO gjorde just 5-1 på ett tafatt Luleå. På lördag kan det bli en "greeeeeat day". Alla som ska med, matchtröja på! Nu ska vi skrika oss hesa. Men jag vill inte se någon som hoppar.

ZzzZzzzzz ZZzZzzzzzzZ