Sv: ZZZ-tråd

MODOJohan: Du hade säkert förtjänat den. ;-)

I övrigt är man uppe med tuppen, trots att det är lördag. Man har ju ansvar, man vill ju att medresenärerna ska få det så bra som möjligt.