Sv: ZZZ-tråd

Paddan: Vet inte jag, har alltid tyckt att Wahlberg haft något frånvarande, halvt militäriskt, halvt Göran Kropp-igt i blicken. Pekka ser mer jordnära ut.

För övrigt, visst är det?

www.arbeliuslkv.fi/