Sv: ZZZ-tråd
Alfred Awful: Jag tycker att det ser ut att vara "vår" Pekka i varje fall, för när man jämför ansiktsformen mm så ser det väldigt likt ut. Dessutom så spelade ju Pekka i Kärpät.