Sv: ZZZ-tråd

Snö, någon? Skit samma, i morgon ska man äta julbord. Komsulterna bjuder. Och som om det inte vore nog, på fredag blir det julfest med massor av sprit. Hur ska detta sluta?

ZzzZZzzZZz zzZzzzZZzzz