Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gidde, knaskamilla: Har aldrig haft några pengar i mängder. Däremot så har jag sunt förnuft när det gäller att se till att varje månad inte går på minus. Så länge det gör det så blir man inte fattigare.


Mot Arenan.