Sv: ZZZ-tråd

Salle skadad. Tar det aldrig slut på eländet? Som om det inte vore nog spelade vi jättedåligt mot Malmö så "Kvalserien - here we come". Sparka alla och käka cipramil.

ZzzzZzzZz zZZzZZzZzz