Sv: ZZZ-tråd
TIKbiff: Äh, vadå, där får man ju bara läsa om vingklippta örnar och skadeskjutna Giffare och sånt. Tacka vet jag att få läsa om att någon glömt låsa bilen på parkeringen på ICA i Bjästa eller andra världsnyheter