Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Salle: Jag fick medlemsavin för några dagar sedan. Men däremot inte en enda medlemstidning förra året, bortsett då Tidningen 7 men det är ju en gratistidning som alla får. Så tydligen har man varit medlem i ett helt år men utan att få någon tidning...