Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: [På tal om inget så verkar det i vanlig ordning råda en stor brist på kreativitet och egentänkande hos vår lillebror. Eller ja, hos vissa av de som skriver därinne iaf]

Haha.
Ibland funderar man hur en del orkar ljuga för sig själva hela tiden.