Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19: Jag visste inte att vi lekte den leken. Att man ska bygga på tidigare meningar. Att det skrevs av mig beror bara på vad som hänt här inne det senaste dygnet. Som Kamilla skriver så hoppas vi att det lugnar ner sig nu.