Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Stigsson: Ett märke ska väl vara både snyggt och ha tradition för att bli just snyggt. Så ser jag det hela.
Djurgårn vinner överlägset i sin enkelhet, tyvärr. Modo kommer näst sist.