Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Håller med om det, nu tänkte jag bara på de som varit med länge. Ser att du placerar Modo näst sist i ES, nyfiken på viket klubbmärke som får äran att rankas lägre enligt dig?