Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: 3800 är ju halvfullt och det är ju passerat för länge sen. 5395 biljetter sålda redan nu. Det är ju 29 timmar till matchstart.
Jag tror på mer än halvfullt och en helbesatt publik.