Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Alfred Awful: Jag kan ta med kameran till Arenan ikväll och knäppa ut hela minneskortet. Fast risken finns att jag glömmer bort att ta med den i kylan.

Vad önskas mer? En bild på #21 kanske?