Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...så klagas det ofta på att det skriks nån gång ibland I Swedbank Arena. Mikenomad säger själv att Timråiter skriker under alla matchens 60 minuter. Sånt är stort. Tänk om det varit sång istället.