Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: [Seriöst Ros, Pierre Hedin?]

Frågan är vad som händer i slutet av en säsong om man bara spelar och matchar de hetaste och för stunden bästa spelarna under en säsong?