Sv: ZZZ-tråd
Nä, dags att sova. Vissa snackar om att sitta uppe och se Super Bowl XLI, men de har inget ansvarstänkande alls. Nä, sova är ett bättre val.

Nej, jag är inte avundsjuk. Inte ett dugg.

ZzzZzzZz ZzzZzzZ