Sv: ZZZ-tråd
wap.hockeysnack.com
Poffa: Snart gym på jobbet... Vi har både gym och sporthall samt 3h betald fys. Förresten så skall du nog ge upp "mr Ö-vik" du hinner aldrig komma i dina rosa Speedo's