Sv: Slutet för Foppa?
Petey21: Frölunda har harvat i bottenträsket så gott som hela denna säsong men har ändå ett hemmasnitt på 11 397. Mycket imponerande av göteborgarna. Fast dom kanske uppskattar dålig hockey i samma utsträckning som dom älskar dålig humor. ;-)