Sv: Slutet för Foppa?
Wayne Gresky:

Jo, det var tänkt så. Jag blev den sista av fem i familjen som blev sjuk. Det vill sig nog så illa att det inte blir någon match imorn heller.

Med andra ord, det blir ingen stämning i morn heller... (: