Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
...

Så tänkte jag och Eken komma upp från Gävle på lördag, men vi har misslyckats med att få tag på plåtar...

om någon av er har en lösning så maila mig på bisterfinnen at hotmail punkt com.