Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Mats Edström:

Deadline? Skojarueller.

Jag och Eken åker vilket fall som helst. Har vi inga biljetter kommer vi att böna och be för att bli insläppta ändå, alternativt ta till fasadklättreri eller andra sköna manövrar.