supertrött: Tja, med tanke på att man från kansliets sida sade att samtliga loger i Kempehallen var uthyrda varje match men det endast undantagsvis faktiskt var folk i alla loger så skulle jag gissa på mindre än en tiondel av den där summan. Fast då gissar jag ju bara.