Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
shinzawai: Tja, Kuusela höll ju på med lite pucktrollande idag på träningen, bland annat en liten fin sak där han lyfter upp pucken i luften, låter den rulla på högkant över ryggen och tar emot den med klubban. Fast Hedman blev lite svart i ögonen när Kuusela lättade en puck på hans hjälm.