Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Frisco: Dessutom försvinner tydligen CNN i november och ersätts av SVT24. Varför kunde vi i sådana fall inte fått SVT24 redan nu, med kvalserie mm som snart drar igång