MODOJohan: Jepp, jag har sett samtliga 17 avsnitt. En riktigt bra serie. Avsnitt 18, och därmed säsongsslut, har jag för mig sändes i USA igår. Sedan så är ju också Dexter en otroligt bra serie som just nu går på C+.
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)