Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Nikki: Det här är den information jag hittar.

Fast detta låter ju lite väl långsamt nu i slutspelstider "Biljett och resa förbokas hos oss, uthämtning senast 3 dgr före match."