scim: Nej, nej, inte jag inte. Jag har en 13 år gammal Nokia TV. Men vårt intelligenta diskussionsforum under matchen, kallat Fråga Norrsvedje, kom underfund om att det måste vara så HD-sändningar ser ut i en vanlig TV...
Välkommen att skriva i Modos gästbok.
Trivselregler
Hockeysnacks regler
Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)