Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy: Jag vill också se bra matcher med bra ishockey, men igår var det ingen särskilt hög nivå på matchen, ja om man inte räknar adrenalin- och testosteronhalter. Men jag förmodar att de övriga matcherna också kommer att bli samma ställningskrig och att vi får förvänta oss 99% hårt men juste spel och 1% finlir.