Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Hahl Bundy: Inte nödvändigtvis det bästa laget, men det laget som vinner fler matcher än motståndarna hoppas jag vinner...
Självklart måste jag säga emot dig där och utmanar dig på en sten, sax, påse duell för att visa min manlighet ;)