shinzawai: Om man räknar lågt med en intäkt på 200 kronor per åskådare, alltså då inkluderat biljettpriset, så blir det en intäktsökning på 16 miljoner. Att man sedan har driftskostnader och andra utgifter som är åtskilliga gånger högre än i Kempehallen talar vi givetvis tyst om utan njuter bara av siffran 16 miljoner