Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
NuMo: Det är väl lika bra att bygga ut med ett par kiosker till också, för köerna till kioskerna under periodpauserna är ju löjligt långa. Att de dessutom ofta har slut på kaffe i slutet av andra perioden, eller redan börjat stänga kioskerna och räkna kassorna i slutet av andra periodpausen är ju också märkligt. Eller som under fredagsmatchen i "vår" sportbar där det tog slut på Budvar redan innan första periodpausen.