Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
westerlind: Låter ju riktigt nesligt att försöka tömma Jämtland på hockeytalanger. De vill man ju ha själva i sitt eget elitlag... eeh, vad var det de hette nu igen? Big Sea Lakers?