Sv: Slaget om Västernorrland, del V, 20070314
knaskamilla: Vet inte om det är bra eller dåligt men i kväll ska min mor gå på ishockey tillsammans med sin syster. Till saken hör att det är ca:30 år sedan hon var på a-lagshockey sist.
Det är en bra sektion hon ska sitta på också, den bästa till och med.