Sv: Slaget om Västernorrland, del V, 20070314
Ambroo:

Ja, ni är otroligt bra den här matchen. Helt fantastisk vilken ishockey ni spelar, knappt någon mening att spela resten av slutspelet då man kan dela ut guldmedaljerna på en gång.