Sv: Slaget om Västernorrland, del V, 20070314
Ambroo:
Vi har starka indvidualister i laget. Ni som inte följt laget så noga denna säsong har ju förskonats de ständiga skitmatcherna mot lag som Mora, Malmö och Linköping...matcher som oftast slutat i 3 poäng för Modo.