Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Dream Team: Johupp, misstänkte väl just det. Men MODOspelarna känner sig just nu inte alls hemma i hallen, de tycker det ska bli en bortamatch.
Hoppas TIK känner sig hemma!