Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Dream Team: ja vissta ja, OK, GRATTIS!! Lycka Till mot FBK!!
Hemma vinner man ju inte längre, tur Ni har 1 extra bortamatch mot FBK.
GRATTIS till SM-guldet!