Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Icing-Ove: Det hade varit mer spännande att se hur många gånger i kvalserien MoDo lyckades med konststycket att leda med betryggande 3-0 och i slutändan förlora med 4-3. Känns som att det inträffade ungefär varenda gång motståndet hette Västerås IK.