Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
mikenomad: Brukar ni spela den här på hemmamatcherna? Det är nog den bästa timrålåten jag hört. Påkostad video har ni gjort också!

www.youtube.com/watch?v=mLM-mZmKVpo