Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Jag har drömt en massa feberdrömmar om matchen idag. Jag tror att den spelades fyra eller fem gånger i mina drömmar, och vi förlorade varje gång (fast på olika sätt). Den sista gången stannade jag hemma, men det hjälpte inte ett skit.