Sv: Slaget om Västernorrland, del VII, 18/3 -07
Wayne Gresky: Har de HELT glömt bort Fuskestad? Där brukar inte bortalget ha det så rent i båset.
Aftonslaskan blir sämre o sämre, eller säger Harald o Kenta samma sak?
Eller vet inte Thorneus vem som tränar vad?